2010/06/27

Boredom

حالة الزهق اياها اللي عمالة تلف علينا و احد و احد بس مش بالدور ... يعني امبارح كانت عندي سابتني و راحت ل ايمان و مكمالتش كام ساعه و راحت راجعه تاني... اصلها ما بتمشيش بسهوله و يوم ما بتيجي بتفضل لازقه لحد ما اعرف سببها و اخلص منها بقى... مرات كتير بعدى على نفسي الاقيني مبسوطه و مس خايفه لا من حاجه و لا من حد و الاقيني شايفه الدنيا كاملة الالوان و سعات تانيه الاقيني زي ما انا ... الاقيني و زي ما انا بشكل مرعب الاقي وشي هوا هوا , سعات والله حتي م بيجيلي نفس اغير و افضل البس نفس الهدوم لفترة لا يعلمها الا الله 
حاسه انه مفيش ...مفيش اي حاجه و اي حد, حاسه ان اللي ربطنا ببعض شوية نكت عمالين نعيد فيها و خروجات شبه بعضها انما مفيش حاجه بحق و حقيق ,,, حاجه تتحضن 
و خايفه ملاقيش الحاجه دي قريب ...خايفه اكتر لحسن ما تجيش من اساسه!!!؟؟؟ 

some one once told me that he is living in a constant state of boredom i thought to myself what a Freak ,That can never happen every one can find something to kill this boredom from time to time at least, but it seems that i am revisiting alot of what i was told and getting to see it differently , I remember that i had something that was shining inside me and that thing is not there anymore...

i wish that one Day i would know the reason and that i would hold the true me for long and ask what have 
 changed lately about me....


2 comments:

ملكة بدر said...

عارفة
الملل.. ده اللي انتي بتحكي عليه مش ملل
احنا كدة دخلنا مرحلة الاحباط اللي ممكن تؤدي لاكتئاب
الملل اللي المفروض يبقى ملل
هو بالظبط اللي انتي قلتي انه سخيف ومش منطقي واي حد ممكن يتخلص منه بانه يعمل حاجة بيحبها
ده ملل
اما لو عملتي اللي بتحبيه ومفيش فايدة
وشفتي ناس بتحبيهم ومفيش فايدة
وحبيتي ومفيش فايدة
كدة يبقى فيه مشكلة بجد

Unknown said...

ماهو انا حضرتك يا استاذه ملكه عارفه بس بجد بسطعبت و مش ناويه اسطعبت كتير يعني...عشان انا فعلا خايفه على نفسى و مش سهل اصله يبقى احباط مؤدي لاكتئاب مصحوب بالخوف